woensdag 20 april 2011

Ding 23 - Evaluatie

Yeeeeeees!!!!! Ik heb het gehaald. Wie had het gedacht, hé?  Ik ben bereid om te wedden dat ik niet de eerste ben wie aan dit was begonnen met eigenlijk geen idee waar ze aan begonnen waren!!!! Ja, wat een zin. Eigenlijk niet verbazing wekkend. We hebben zo veel nieuw informatie in ons harde schijf opgeslagen dat wij de komende weken nodig zou hebben om alles goed te verwerken en een plaats te geven.

Natuurlijk heb ik veel geleerd. Ik wist nooit dat Google zoveel links had. Het verbaast me nog steeds. Toen ik met Social Networks bezig was had ik me niet bij Faceboek aangemeld. Toch weet ik dat ik dat de aankomend week gaat doen. Hoe meer je met mensen hierover praat realiseer je dat het wel iets is van deze tijd. Maar als ik een ding moet kiezen wat voor mij het grootst indruk heeft gemaakt wordt het Library Things. Ik vind het nogsteeds een mooi programma met veel tips.

En als laatst wil ik mijn coaches bedanken. Ze hebben mijn verslagen gelezen - niet altijd even makkelijk - en bij ieder verslag een reactie weten te plaatsen.
Bedankt voor de steun.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Leuk om jezelf te verbazen en zoveel nieuws te ervaren. Laat het rustig inzinken en geniet even van het bereiken van de eindstreep!

    BeantwoordenVerwijderen