woensdag 6 april 2011

Ding 20 Muziek online

Muziek online, ja, dat is hartstikke leuk. Binnen tien minuten had ik muziek gevonden dat door mij nooit eerder gehoord was. Soms is het wel goed om je selectie te vergroten. En deze programma geeft ieder de kans om verschillende artiesten te horen en een beetje te "leren kennen". Maar ik kom toch terug op Country en Western. Het blijft voor mij het beste. En hoe wil ik het liefst nog horen - op de platenspeler!!! Muziek hoeft niet 100% perfect te klinken. Dat vind ik het nadeel van cd's en muziek programma's. Alles is zo precies dat soms klinkt het voor mij in ieder geval onnaturrlijk. Op zijn tijd genieten wij allemaal van een oude video van jaren geleden. En dat geruis hoort er wel bij.

En natuurlijk kan deze programma iets voor de bibliotheek betekenen. Ik heb ingelogd onder de naam van 23 dingen en zag dat de library radio al bestaat. Het moet mogelijk zijn om de collecties van de bibliotheken erop te zetten. Maar, wel als informatie en met details over waar klanten het desbetreffende muziek kan lenen!!! Wij hoeven niet nog een concurrent voor ons zelf op te zetten!!!

1 opmerking:

  1. Gelukkig zijn laten voor Snoopie ook weer nieuw in de winkel te vinden. Velen zijn het met je eens (Spookie stoorde zich gedurende het tijdperk van de langspeler al aan dat geruis, dus die voelt zich inmiddels verlost, maar ik kan me wel iets bij die charme voorstellen). Naar welke site(s) ben je gegaan voor je muziek? En denk je niet dat we die concurrentieslag allang verloren hebben en binnenkort de cd-collectie op kunnen doeken? Ik hoop dat je gelijk hebt en dat lenen attractief blijft.

    BeantwoordenVerwijderen